Activiteiten in deze categorie op 03 mei:

FC Groningen on tour

Op 3 mei zal FC Groningen On Tour Sportpark Meij bezoeken voor een dag trainen als een prof.

De voetbaldag zal ingedeeld worden in twee trainingssessies en een sportlunch. Tijdens de hele dag staat er één voetbalthema centraal, op 3 mei zal dat zijn: ''passen en aannemen als Suslov''

Iedereen in de leeftijdscategorie van 6 tot en met 14 jaar kan zich aanmelden! De trainingsgroepen zullen ingedeeld worden op basis van leeftijd en bestaan uit maximaal 12 kinderen per groep.

Op een rijtje:

• Wanneer: 3 mei van 9:30-15:30 uur
  • Waar: SV de Heracliden
  • Voor wie: Zowel leden als niet-leden van 6 t/m 14 jaar                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Kosten: €42,50 (dit is inclusief een officieel FC Groningen certificaat van deelname, FC Groningen gadget, een sportlunch en een hele dag trainen). Inschrijven kan via de groene knop onderaan de volgende pagina: https://www.fcgroningen.nl/ontour                                                      Hier is ook meer informatie te vinden. We zien je graag 3 mei op Sportpark Meij!

• 3 mei 2021 9:30 - 3 mei 2021 15:30