Afmelden lidmaatschap

Lidmaatschap beeindigen

Let op!!!
Binnen onze vereniging kan per halfjaar het lidmaatschap worden beëindigd.
Het seizoen is daarvoor ingedeeld in de periodes juli t/m december en januari t/m juni. Uitzondering op deze regel geldt alleen bij verhuizing.
Afmelden kan alleen per 30 juni of per 31 december. Afmelden met terugwerkende kracht is niet mogelijk.!!!

Afmelden als lid kan alleen schriftelijk via onderstaand formulier in te vullen en te verzenden.

Mondelinge en telefonische afmeldingen zullen niet in behandeling worden genomen.
Let op: het lid zelf is enkel en alleen verantwoordelijk voor het volgen van de juiste procedure afmelden lidmaatschap.

Dit houdt ook in dat u nog contributieplichtig bent zolang er geen schriftelijke afmelding van u is ontvangen via dit formulier.

Zodra uw afmelding binnen is, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging.
Mocht u binnen redelijke termijn geen ontvangstbevestiging ontvangen, neemt u dan nog even contact op met de ledenadministratie.

De afmelding wordt alleen in behandeling genomen als u aan uw contributieverplichtingen of andere betalingsverplichtingen hebt voldaan.
Controleer daarom, om vertraging te voorkomen, of er nog openstaande facturen zijn.

De ledenadministratie

Afmeldingsformulier

Er zijn twee momenten waarop je je lidmaatschap kunt opzeggen. Per 30 juni of per 31 december.
Mocht de afmelding op 1 juli of 1 januari bij ons binnenkomen, is er voor het lopende halfjaar nog contributie verschuldigd.
Afmelden met terugwerkende kracht is dus niet mogelijk!!!

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!