Aanmelden spelend lid

Voetbal is de mooiste sport die er is. Soms kiezen mensen voor een individuele sport maar wat is er nou leuker dan met elkaar sport te bedrijven? Ook sociaal/maatschappelijk gezien is voetbal een belangrijke basissport. Bij voetbal gebruik je je talenten maar leer je ook omgaan met je tekortkomingen en de talenten en tekortkomingen van een ander. Winnen en verliezen. Sportiviteit. Je houden aan spelregels. Aspecten die we natuurlijk ook terugzien in de maatschappij en die we via het voetbal spelenderwijs aanleren aan onze jeugd. Plezier staat voorop maar er is uiteraard ook ruimte voor prestaties. Eigenlijk moet iedereen eens een kampioenschap meemaken want dat is zo leuk. Elk jaar zien we jeugdkampioenen op een triomfkar door het dorp gaan om de huldiging af te sluiten met een kampioensmaal (patat en frikadel). Want ook dat hoort bij voetbal. Binnen de Heracliden zetten we veel vrijwilligers in en leiden we jeugdtrainers, jeugdleiders en scheidsrechters op. Vanuit een sterke jeugdopleiding proberen we onze seniorenteams zo goed mogelijk te laten presteren. Dat voetbal al lang niet meer alleen een jongenssport is blijkt wel uit het grote aantal meisjes en vrouwen die bij onze vereniging voetballen. Soms gemengd met jongens maar vaak in een aparte meisjes- en damescompetitie.

Naast het voetbal organiseren we binnen onze vereniging allerlei activiteiten. Zo kennen we sinds 2008 voor de allerkleinsten (4 tot 6 jaar) het Kaboutervoetbal, organiseren we Sinterklaasfeest, voetbaltoernooien op het veld en in de zaal en bezoeken we af en toe met teams wedstrijden van bv FC Groningen en/of het Nederlands elftal. We hebben een activiteitencommissie die doet waarvoor het opgericht is! Sinds 2010 hebben we een geheel vernieuwde kantine en kleedaccommodatie en daar zijn we trots op. We zijn zuinig op ons materiaal en spreken elkaar hier ook op aan.

Naast een verenigingsbestuur (voor jeugd- en seniorenveldvoetbal) kennen we ook een zaalafdeling met een bijbehorend zaalbestuur. Soms kiezen onze leden voor veldvoetbal, soms voor zaalvoetbal en ook regelmatig voor beiden! Ook in de zaal spelen zowel jongens, mannen, meisjes en dames. Kortom: SV de Heracliden is een levendige vereniging waar het hartstikke leuk en gezellig is. We hebben leden vanuit de hele omgeving en we nodigen iedereen uit zich hierbij aan te sluiten. Als je lid wordt mag je doordeweeks komen trainen en speel je op zaterdag mee in de competitie. Je hoeft geen shirtje te kopen want die krijg je van de club ter beschikking gesteld. Vanaf 6 jaar kun je je als lid opgeven en als je jonger bent mag je met de Kabouters meedoen zonder lid te zijn van onze voetbalvereniging. Op onze website staat alle informatie en kun je je uren verdiepen in de voetbalnieuwtjes, de voetbalanekdotes en foto"s. Veel plezier hierbij en lees gerust de informatie op de website over het lid worden van onze vereniging...

Verenigingslid:
Stop je met voetbal, maar je wilt wel lid blijven of wil je de club steunen en ook kunnen meepraten tijdens de ledenvergadering,

dan biedt SV de Heracliden je het verenigingslidmaatschap aan.

Aanmelden als verenigingslid                                                           Klik hier voor de contributietarieven
O
nderaan het formulier wordt uw akkoord gevraagd op de algemene bepalingen en dat u kennis hebt genomen van onze privacy policy.
Beide zijn via de volgende links te raadplegen:

Algemene bepalingen
Privacy policy

Aanmelden spelend lid

Spelers vanaf 14 jaar hebben richting de KNVB een legitimatieplicht. Op zich werkt dit heel eenvoudig. Bij aanmelding dient een type legitimatie (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) met het bijhorende nummer aangegeven te worden. Een kopie is niet nodig! Alleen het type ID en een nummer zijn verplicht.

Om de aanmelding te kunnen voltooien, dient er een pasfoto te worden geüpload.
Kies bestandWijzigVerwijder
Ik verleen hierbij voor de duur van het lidmaatschap van s.v. de Heracliden van de ondergetekende zelf dan wel van diegene die ondergetekende wettelijk vertegenwoordigt, machtiging tot automatische incasso van bedragen die verplicht zijn gesteld door de algemene ledenvergadering aan; de penningmeester van s.v. de Heracliden om dit bedrag of bedragen af te schrijven van zijn/haar rekeningnummer.
Tijdens de wedstrijden en rondom activiteiten op ons sportpark worden veel foto's gemaakt voor op de website. Het kan zijn dat u daarop voorkomt.
Hieronder kunt u aangeven of u daar bezwaar tegen hebt.
Op de website worden de verjaardagen van de leden getoond op de verjaardagskalender.
De geboortejaren zijn daarbij niet zichtbaar.

LET OP!!!

Na het verzenden van de aanmelding scrol nog een keer naar boven om te controleren of alle velden wel (juist) zijn ingevuld. Bij een correcte aanmelding ontvangt u altijd ter controle binnen enkele ogenblikken een bevestigingsmail.

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!