Aanmelden als vrijwilliger

Zonder vrijwilligers geen vereniging, zonder vereniging geen voetbal.

De vrijwilligers bij SV de Heracliden vormen zonder twijfel de motor van onze vereniging. Zonder vrijwilligers zijn er bijvoorbeeld geen scheidsrechters, geen versnaperingen in de kantine, geen leiders voor de teams en ga zo maar door. Gelukkig willen dagelijks tientallen mensen (voetballers én niet-voetballers), voor én achter de schermen, werkzaamheden verrichten voor de club. De ene vrijwilliger besteedt hier meer tijd aan dan de andere; geen probleem: Iedere vorm van inzet wordt gewaardeerd en bijzonder op prijs gesteld!

SV de Heracliden realiseert zich dat iedereen druk is en mensen weinig vrije tijd hebben. De SV de Heracliden-vrijwilligers zijn een uniek en onbetaalbaar goed, we gaan hier dan ook met alle zorg mee om en zijn hier zuinig op. Vrijwilligers zijn niet alleen onmisbaar voor de vereniging, ook het verenigingsleven zelf wordt door steeds meer mensen gewaardeerd. Het lijkt er op dat mensen ook niet meer zonder de vereniging kunnen! Gelukkig maar, want zo houdt SV de Heracliden een enthousiaste club aan vrijwilligers waarin jong en oud zijn vertegenwoordigd!

Omdat iedereen die een rol heeft of een functie vervult bij een voetbalclub aangemeld moet zijn bij de KNVB,
hebben we enkele gegevens van je nodig.
Vrijwilligers staan bij SV de Heracliden als niet spelende leden geregistreerd. Niet spelende leden zijn geen contributie verschuldigd.

Maak gebruik van onderstaand formulier om je aan te melden en draag zo je steentje bij.

Formulier alleen invullen als je nog geen lid bent.

Aanmelden vrijwilliger

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!